pondělí 30. října 2006

ZÍTŘEK JE TAJEMSTVÍ (I POZÍTŘEK ;-)

Tak tady máme nový týden, copa nám asi přinese??

Nu, necháme se překvapit!

Začal hezky, páč včera v noci nečekaně došlo k tajnému dostaveníčku v místním podniku osmé cenové skupiny (ne, že by tam kroky směřovaly, ale prostě v neděli tady zdechl kompletně pes... i s nohama).

Můj tajemný noční společník byl chvilku okouzlující, to jsem se dobře bavila a pak byl překvapující a to jsem jenom zírala, co všechno na mě vybalil... hotový copperfield ....noc se překulila do časného rána, tak  pěkně zvesela k domovu! Docela se mi ani nechtělo jít domů... ovšem povinnosti zavolaly, tak jsem šla... akorát jsem přemýšlela, jak je asi jemu... .

Takový hezký začátek týdne... a ještě nám posunuli pěkně čas, to mě se spát už vůbec nechce... a možná ani nebudu! Jen ať ta pohoda vydrží, pěkně celý týden, páč potom se hned líp žije!!

Tak konec přemítání a vzhůru do práce! Vytvářet hodnoty. Bye

Žádné komentáře:

Okomentovat