sobota 21. dubna 2007

TO SE FAKT NEDÁ!

Přišel na mě mrákotný stav, jak po několika probdělých nocích. Těším se do postele, s přítelem knihou na věčné časy a nikdy jinak.

Jana mi tu ráno fňuká, že nemůže takhle ponocovat, že má kruhy pod očima a je nějaká celá nateklá - a ejhle! Před chvilkou už mě lákala, že bysme mohli zajet do Zlína na diskotéku. Vylíčila jsem jí totiž nadšeně moje zážitky z minulého víkendu a rybička se chytla... Navíc ji navštívila nepoučitelná týraná žena Ema, poněkolikáté (a prý už definitivně) uprchlá od zákonitého. Zato s roupama, páč nikde nebyla za poslední dva roky, co s ním strávila. Takže dámy se rozjely a já jim mám dělat řidiče. Takovýhle fousy! Nikam nejdu. Já sice kruhy pod očima nemám, zato oči se tváří jak po odpichu u vysoké pece. A na diskotéce se bavit s džusama a přemlouvat rozjařené baby málem na kolenou k frontálnímu ústupu, z toho už jsem taky vyrostla.

Zapomeňte holky! Nahodila jsem pyžamo s hřibem:-) a už se nikam nejede. Beztak je Koperníkova kletba nejlepší program pro tento večer:-). 

2 komentáře:

  1. Co je špatného na tom kamarádit se s nealkem. To je abstinence tak out a alkohol tak in? :)

    OdpovědětVymazat