pondělí 23. dubna 2007

KONEC JEDNÉ DOBRAČKY

Někteří lidé mě zřejmě považují za dobračku -  hlupačku. Tato persona vždy ráda přispěchá s dobrou radou či jinými statky. A můžu si za to sama.

Takže PanTér se mě táže v sms jakoby se nic nestalo: „to se mne nezda - se pise mne nebo me?" Že prý s tím má problémy... asi píše své milé liebesbrief. Tak nejlepší je se zeptat dobré ženy. Ovšem pozor. Tak dlouho jsem šaškovala a on mě tahal za nos a nechával v nejistotě, že se ve mně včera definitivně cosi zlomilo. No tak jsem mu dneska jednu jistou věc napsala. Že příkladmo „polib mě prdel" se píše „MI".

A teď Heineken! Prý že se komusi vrací maily, co mu posílá do schránky! A prý jestli můžu zjistit, co s tím je!!!

Coby s tím asi tak bylo?? Akorát ti chodí velké přílohy! Himl, je mi líto i koruny na sms kvůli takovým blbinám. Už fakt jo. Ať mi dneska všichni dají svátek.

Dobré skutky jsem dokonala.

Žádné komentáře:

Okomentovat