úterý 17. dubna 2007

DOBRÁ RADA OPĚT NAD ZLATO

Rozhodla jsem se, že nebudu strkat před problémama hlavu do písku jak pštros a půjdu k doktorce se svěřit s vypadáváním vlasů.

Vylíčila jsem jí svůj problém.

Koukla na mě a pronesla: „Máte nervy“.

Já vim. Ale co když je to způsobené něčím jiným? Známé tak zjistili špatnou činnost štítné žlázy. Paní doktorko, bojím se, že by to mohlo být něco horšího.

„Jste v zápřahu“.

To je všechno?

„Musíte se naučit hospodařit se stresem!“

Ve stresu jsem 20 let. A nikdy mi tak nepadaly vlasy.

„Něco vám na to dám.“

Něco kvůli tomu padání vlasů?

„Lexaurin“.

Dneska už mi vlasy nepadají. Kašlu na doktorku. Už k ní nejdu. Vypadá to, že lepší je rovnou dřevěný spacák, než se potácet po doktorech a vnucovat jim nápad k řešení problému.

No tak paní doktorko, ještě jedna otázka, nemůže to způsobovat antikoncepce?

„Ne, to by běžně nemělo“.

 Ale já nejsem běžná.

Vypozorovala jsem, že mi to asi způsobovala nevhodně zvolená antikoncepce. Prvních 7 dní odešlo jen malinko vlasů, dalších 7 jich bylo denně víc, jak sto, dalších 7 dní se to postupně uklidňovalo a v sedmidenní pauze vypadl jeden vlas denně.

Takže jsem ten hormonální shit vyhodila do popelnice a doufám, že bez něj zůstanu jen u toho jednoho vlasu denně. Ne že mi naopak na hlavě zůstanou tři vlasy děda Vševěda:-). Tentokrát v zářivé červené:-).

2 komentáře:

  1. Antikoncepci neberu takže u mě to bude zřejmě stresem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Cha cha! podobne problemky? ja uz to snad mam vyresene!

    OdpovědětVymazat