sobota 18. dubna 2009

ZASE PO ČASE HROUTÍCÍ SE KADIBUDKA

Přísloví, že na posraného i hajzl spadne, platí vždy a bezezbytku. Kór u mě.

Kolbenka se stává místem, kde mě to už vůbec netěší, což v čase ekonomické krize a vysoké nezaměstnanosti není zrovna moc dobře. Nejradši bych z tama vzala kramle, jenže zatím nemám směr. Kontroloři nás sice vychválili do nebes, leč s jejíma orálníma závěrama bohužel nekoresponduje zápis o kontrole, který čítá čtyřicet stran a vyjmenovává každou, byť haléřovou chybku, o níž nám tvrdili, že je nepodstatná, a taky třeba to, že zhotovení klíčů není služba, ale spotřeba materiálu. V zápise to všechno je. Sákryš, to budou prémie! U nich, samozřejmě. Za tu vzornou mravenčí práci. U nás bude PPF, což nechci psát doslova, co znamená, ale nic slušného to teda není. to první slovo je PO a poslední FRONT. Navíc mi dali dolů nějaké peníze z platu, co budu muset vracet, ne za trest, ale jakože mám mít podle předpisů míň, takže to se taky velice pomějeme. Ještě, že nejsou tak brzo vánoce! Tak si v poslední době říkám, že jsem se měla vykašlat na školy a učení a jít třeba kopat kanály, nebo rozšířit řady nezaměstnaných a vegetovat na sociálních dávkách, páč bych na tom nebyla o moc hůř. Možná i líp. 

Taky budu částečně hradit ukradený bajk, páč policie pachatele hrůzného činu na pavlači nedopadla, takže je to na mě, páč pojišťovna je jak Pilát Pontský a myje si nade mnou ruce. 

C´e la vie. Nikdy není tak zle, aby nebylo ještě hůř.

Ale ono je.

Je marné chtít po někom, aby žil podle mého. Každý má svoji hlavu, svůj svět, své touhy. Není možné nikoho předělat k obrazu svému. Jak se snese oheň a voda? A jak se k sobě má ohnivé znamení se zemským? Žádné hádky, žádné scény, vlastně vůbec nic... jen... teď tu jsi... a najednou už ne.

A noviny, ty už radši vůbec nečtu...

4 komentáře:

  1. Takový je to celý smutný, Lexulko, to radši čtu, že se ti posral pes. :)
    Drž se, bude líp - ony už kadibudky stejně nejsou v módě.
    pa

    OdpovědětVymazat
  2. Lexulko byla jsem tady, ale veškerá slova, která by tě mohla potěšit mi připadají jako obehrané klišé ... snad tě alespoň trochu potěší, že v tom srabu nejsi sama! Usmívej se na svět i přes ty slzy co jsou uvnitř a věř, že to NĚKDO tak nenechá ...

    OdpovědětVymazat
  3. to ja taky radsi pisu o strelene coklove. vsak ono lip bude. to by bylo, aby nebylo!

    OdpovědětVymazat
  4. vsak my uz ten zivot trochu zname, ze jo;-)

    OdpovědětVymazat